Therese

Så här ser jag på saken

Ska man ha skor också?

Publicerad 2009-05-26 16:59:17 i Allmänt,

Stora moln kom och täckte solen för två timmar sen så det blev till att gå in och då passade vi på att äta lite mat. Mormor var här men åkte för en stund sen. Så hon lagade sin goda kycklinggryta med ris som jag älskar. Nu ser det tom ut som att det regnar en liten bit här ifrån och hoppas inte på att det kommer hit.
Imorgon blir jag som vanligt själv hemma men eftersom jag fortfarande inte vet vad jag ska ha för skor på bröllopet så måste jag eventullet ta ett besök in till stan och kolla om jag hittar några skor. Börjar kännas lite brådis nu eftersom bröllopet är på lördag.

Måste köpa morsdag present också så man inte glömmer bort det. Hoppas även på att jag får in lönen på kontot under morgondagen, som har varit ute på vilovägar.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela