Therese

Så här ser jag på saken

Sol, sol och ännu mera sol

Publicerad 2009-05-02 10:42:57 i Allmänt,

Även idag så skinner solen förfullt utanför fönstret så även idag blir det en dag på altan, tror nog att bikinin åker på idag med. Men innan jag beger mig ut i solen så måste jag plocka undan lite saker för mormor och morbror Micke kommer hit om en stund och sen i eftermiddag så ska det grillas, mums fillibaba. Sen till kvällen så kommer Malin hit och kollar på El Classico. Men innan jag börjar med att plocka undan massor med saker inne i mitt så ska jag ta och bege mig till duschen.

När jag ligger ute i solen så kommer jag självklart att lyssna på denna låt. Den ger mig en riktig sommarfeeling!


/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela