Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2009-05-03 17:48:42 i Allmänt,

Idag har himlen och solen täckts av ett stort grått och trist moln så det blev inget solande idag. Men det gör väl egentligen inte så mycket i och med att jag har lyckats att bli brun de här dagarna då det har varit så otroligt varmt och skönt, I love it. Var nästan lite Egypten känsla över det hela.
Igår som de flesta av er säkert läste, här på bloggen, El Clasico. Jag var segerviss innan matchen men de tankarna grusades ganska snabbt och Barcelona vann matchen enkelt med 2-6. Men det är bara att lyfta på hatten och erkänna att Barcelona var det bättre laget och förtjänade att vinna. Men nog om det nu!

Imorgon är det ny vecka och det innebär jobb, jobb, jobb. Hela veckan är just nu fylld av jobb och hoppas att den kommer att se likadan ut imorgon när den börjar för det lät som att det kunde bli något jobb mindre, men det hoppas jag ju inte på. Det enda som känns lite surt är att jag har fått jätteont i handen så i denna skrivande stund så trycker jag på tangenterna med en hand, men jag hoppas på att det går över tills imorgon. Måste ställa mig och stryka blusen nu så att den är klar inför imorgon tycker att det är lite jobbigt att jobbkjolen ligger i tvätten så det blir byxor imorgon men det funkar det med.

Har fortfarande inte hört något från tatueringsstudion i Stockholm men jag ger de denna vecka och om de inte har hört av sig så får jag helt enkelt ta och åka in och boka en tid.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-05-04 16:58:50

du skriver ju själv, "himlen och solen täckts av ett stort grått och trist moln". Vi tyckte de såg kallt ut, men märkte senare på kvällen att de va ju ganska skönt. men vi vill ha picknick i solsken xp

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela