Therese

Så här ser jag på saken

Stockholm tur och retur

Publicerad 2009-05-20 17:51:31 i Allmänt,

Igår när jag gick och la mig hade jag bestämmt mig för att jag inte skulle åka in till Estocolmo för att jag inte hade någon lust. Men imorse så vaknade jag ändå vid åtta och då kom tanken flygandes att jag ändå kanske skulle ta och åka in och boka tiden till tatueringen. Så jag gick upp och gjorde mig i ordning för att åka in till huvudstaden. Vädret kanske inte var det bästa, trots att jag klarade mig från regnet vilket jag är glad över.
Resan dit gick bra och jag hade tur när jag skulle med t-banan mot Aspudden för jag hade bara några minuters väntan. Väl framme så blev det ett snabbt besök fick tid på fredag klockan 9:00, så det blir tidig uppgång :p, vilket gjorde mig ännu gladare trodde att jag skulle få vänta ett tag. Sen tillbaka till centralen för att sätta mig på t-banan mot Kista för att gå hem till kusinerna och hälsa på de. Sen iväg till Uppsala och se på Staffan, min fasters blivande man, som har svensexa idag. Så om ni ser en hummer gåendes i stan så är det han eller om ni var på Fyrishov och det var en person i en grön Boratbaddräck så kan jag meddela att även det var han.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-21 15:14:42

hur ser tatueringen ut ?

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-21 16:52:28

Det är ett T. Kolla länken, där ser du på ett ungefär hur den kommer att se ut http://3see.bilddagboken.se/p/upload.html?year=2009&month=5&day=15&html=1#0 Datum: 15 april

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela