Therese

Så här ser jag på saken

Therese tipsar!

Publicerad 2009-05-28 16:46:25 i Therese tipsar!,

Har än så länge bara tipsat om bra musik. Nu tänkte jag ta och tipsa om en bokserie medans ungspannkakan står i ugnen.
Jag har fastnat för En shopaholic böckerna av Sophie Kinsella. I böckerna så får man följa med Rebecca Blomwood i hennes dagliga äventyr som oftast leder till stora problem eftersom hennes stora last är hennes shopingberoende.
Jag tycker att det är roliga böcker som man lätt fastnar för och de är även lätt lästa. Man kan även få sig ett gott skratt när Becky råkar sätta sig i en knasig situation och även ibaland löser den lite knasigt.
Nu har även en femte bok kommit ut i serien, En shopaholic i väntans tider, just nu finns den bara i inbunden bok och jag funderar på om jag orkar vänta tills pocketboken kommer ut.


Men jag rekomenderar dig verkligen att läsa dessa böcker!


 

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela