Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2009-05-12 10:40:33 i Allmänt,

Eftersom att jag är iväg och jobbar på restaurangen ikväll så kommer jag med största sannolikhet att missa första semifinalen i eurovision song contest därför kommer jag att slänga upp ett litet klipp som sammanfattar alla låtarna som är med i första semifinalen coh sen skriva vilka jag tror kommer gå till final.
 

Av dessa bidrag så tror jag att följande går vidare: Montenegro, Sverige, Finland, Andorra, Schweiz, Turkiet, Rumänien, Bosnien, Island och Armenien. Nu blir det kul att se hur många rätt jag har, brukar inte ha så många rätt.

Nu ska jag ta och ställa mig i duschen för en snabb dusch och sen ska det packas lite gran.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela