Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2009-05-21 20:14:10 i Allmänt,

Är det bara jag som tycker att det känns som att det är fredag idag, men så är inte fallet utan det är torsdag. Idag har jag inte gjort så mycket. Datorn har haft en otroligt stark magnet i sig och dragit mig till datorn hela tiden, konstigt va. Jag var faktiskt ut en stund mitt på dagen och tvättade av moppen som var riktigt skitig.

Imorgon blir det tidig uppgång Upptåget från Vattholma till Upplands Väsby går 06:57 i Väsby blir det byte till pendeln mot centralen för att sen bli byte till T-banan mot Aspuden för att runt kl 9 befinna mig vid tatueringsstudion för att gör min tatuering. Det roliga är att alla ville följa med och kolla men nu helt plötsligt så är det ingen som vill följa med så det lutar åt att jag åker dit själv. Sen när tatueringen är klar så får vi se om jag stannar kvar i huvudstaden en stund eller om jag tar och sätter mig på tåget och tar mig hem igen.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela