Therese

Så här ser jag på saken

Vill inte städa!!

Publicerad 2009-05-28 11:51:45 i Allmänt,

Idag öser verkligen regnet ner och det har gjort så hela morgonen, man blir så slö utav det. Jag hade tänkt att jag skulle ta och storstäda hela huset då jag anser att det behövs. Det kan ju inte se ut så här som det gör nu. Det som är jobbigt är att det är bara jag som anser att det är skitigt eftersom att jag är hemma hela tiden och får leva med det varje dag medans de andra är borta på jobbet och i skolan och får bara se det på kvällen.
Men just nu när vädret är så här tråkigt så försvann den lilla lust som jag hade för att städa försvann. Mest utav allt så skulle jag vilja krypa ner under en varm och mysig filt och bara kolla på massor med filmer.

Men huset städar ju inte sig självt så det är väl bara att ta tag i dammsugandet, dammandet och torkandet av golv.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela