Therese

Så här ser jag på saken

Bygget pågår

Publicerad 2009-11-07 11:20:41 i Allmänt,

Hemsidebygget pågår förfullt och nu börjar jag bli nöjd med färgen och lite annat så om två timmar så är jag nog klar med den så som jag vill ha den för denna gång. Idag står det ju som sagt plugg på schemat men jag sak även trycka in lite fotboll på denna dag också som den fotbollsnörd som jag ju egentligen är. Först blir det cupfinalen mellan AIK-IFK Göteborg hemma hos Sabbe och Amanda och sen ikväll 22:00 så bänkar jag mig framför tvn och kolla på det laget som ligger mig varmast om hjärtat Real Madrid mot Atletico Madrid, HALA MADRID!

Men innan dess så ska det hinnas med lte plugg. Hemsidan ska bli klar och sen har jag även tänkt att den indviduella uppgiften i Organisation och Kreativitet ska blir klar idag så jag kan plugga inför journalistiktentan, som är nästa vecka, imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela