Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2009-11-13 13:28:25 i Allmänt,

Journalistiktentan är avklarad och det var med en konstig känsla som man lämnade in den. Jag tycker att det kändes som att det gick bra och att jag har klarat mig. Men vem vet den konstiga känslan kanske betyder att jag inte har klarat den.
Nu sitter jag och lyssnar på julmusik och ska skriva klart uppsatsen i organisation och kreativitet det är inte mycket kvar att skriva. Ska referera till böckerna och det borde gå ganska snabbt. Sen ska den skickas in och då är det skönt att man slipper tänka på den något mer sen är det bara att börja på nästa hemsideuppgift! Men den ska inte vara inne förens den 30:e så det är en stund kvar.

Ikväll blir det Idol och fredagsmys med godis och Coca Cola!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-11-13 13:43:28

Härligt att ha det gjort :)

Therese! Tentafest :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela