Therese

Så här ser jag på saken

Lördagsmys

Publicerad 2009-11-07 20:55:53 i Allmänt,

Okej, det blev inte så mycket mer plugg efter att jag gjort klar hemsidan utan det blev lite slö surfande tills jag for ner till Sabbe och Amanda. Sen hem igen och det visade sig att jag fått en tid för vaccination mot svininfluensan så på måndag så far jag iväg till vårdcentralen igen och blir vaccinerad. Jag har bestämmt mig för att göra det trots att jag först hade bestämmt mig för att inte göra det men på måndag gör jag det alltså. Sen blev det en sen middag beståendes av pasta med ost och skinksås, riktigt gott. Nu sitter jag i soffan med ett glas Coca Cola på bordet och godsiskålen full med godis. På datorn spelas det lite julmusik samtidigt som körslaget står på tvn. Fick sån julkänsla konstigt nog när jag cyklade hem från Sabbe och Amanda, det är ju trots allt runt 7 grader varmt och ingen snö så långt ögat kan nå. Vem vet jag kanske får se snö när jag åker hem om lite mer än en vecka.

Nej, nu får klockan ticka på så att den någon gång blir 22:00 så jag får se mitt älskade lag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela