Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2009-11-09 07:38:47 i Allmänt,

God morgon tidig uppgång imorse. Börjar ju inte förens vid 10 men här sitter jag klockan strax för halv åtta och jag har redan ätit frukost och jag ska precis ta och göra mig iordning och ska snart sätta mig på cykeln och bika iväg till vårdcentralen. Där ska jag ta nöffnöff sprutan och sen efter det så får vi se vad klockan är vem vet jag kanske åker och våldgästar Frida efter att jag är klar om jag har tid på mig innan skolan börjar.

Idag släpps förövrigt EMD s julskiva Välkommen hem. Det som är speciellt med denna skiva är att den endast går att köpa på ICA och pengarna går till Unicef så idag tänkte jag checka in om ICA här nere i lilla Båstad har den, annars så får Ika köpa den hemma i Uppsala för där finns den garanterat!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-11-09 16:30:52

Åh! Är det bra låtar?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela