Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2009-11-02 12:19:33 i Allmänt,

Sitter här i lägenheten och snörvlar blev ingen skola idag. Blev ett besök nere på vårdcentralen iställe där jag pratade med en distriktssköterska som tyckte att jag skulle boka in en tid för provtagning för att se om jag har någon bakterie i kroppen eller om det bara är ett sketet litet virus.
Men jag är lite små sur över att jag missar dagens föreläsning då hon som har gjort filmen om Knutbymorden skulle komma och ha en föreläsning. Verkar jätteintressant! Men jag får se om jag måste dra mig ner till radion sen vi kanske måste ha gruppmöte inför redovisningen på onsdag av webbradiokanalen. Men annars så blir det en lugn dag hemma med lite plugg. Hade tänkt att jag skulle tvätta min tvätt som måste tvättas men är det då inte typiskt att Eva inte är hemma och att jag då inte kommer in i tvättstugan?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela