Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2009-11-11 17:04:56 i Allmänt,

Då var det onsdag och även idag har det varit grått och trist väder här nere i Båstad, visserligen så är det svart ute nu då mörket har fallit och gatulyktorna tänts. Känns inte som man sett solen på evigheter och det känns även som motivationen har fått sig en törn. Att plugga inför journalistiktentan tills på fredag känns inte allt för kul och kreativitets uppgiften som ska vara inne på måndag känns inte lockande den heller, tyvärr. Kan säga att min hemresa hem till Uppsala kommer ganska bra så man kan ladda upp batterierna igen. Men något som känns lockande är att vi snart kommer att få börja sända. Woho som jag längtat! Känns som man gått i en evighet och väntat på detta nu och nu händer det snart!

Nu ska jag göra mig min middag som kommer att bli makaroner med bacon, mums mums. Och sen blir det lite plugg och sen tror jag nog att det blir lite bowling ikväll! Och så blir det en heldag med plugg imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela