Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2009-11-18 22:22:33 i Allmänt,

Riktigt skönt att sitta hemma i fotöljen med familjen i soffan tittandes på tv, den enda som saknas är pappa som är på bandyträning. Ännu skönare är det att vi åkte hem igår och inte idag då det blåser storm nere i Skåne och vi hade troligtvis inte kommit hem idag om vi hade åkt då. Då är jag alltså ännu gladare över att jag slipper uppleva ovädret då det inte är kul när det blåser mycket, hoppas Båstad står kvar när jag kommer ner på måndag igen.
Idag har jag och Ika bakat muffins efter att hon kommit hem från skolan, mums.
Imorgon blir det stan och ett besök hos frissören ska bli några förändringar som du kommer att få se sen. Och sen efter besöket där så blir det förhoppningsvis en träff med Mickan, skulle vara kul att träffa den tjejen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela