Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2009-11-04 19:23:19 i Allmänt,

Idag har det varit en jobbig dag i skolan alltså inte jobbig på det sättet. Utan en jobbig dag för huvudet det har varit mycket lyssna. Först på morgonen hade alla grupper sina redovisningar av webbradiostationerna och där hade nästan varje grupp en redovisning på runt 20-30 min så runt tolv tiden var vi klara och då satt det inte fel med lunch kan jag säga, magen kurrade efter lunch. Och sen efter lunchen så var det bara att sätta sig ner och lyssna igen men denna gång var det på de som ska hålla våran webbaserade webbdesignkurs, det fanns många frågetecken som de kom och rättade ut. Så efter denna skoldag så var huvudet ganska trött och med en förkylning på det så blir det ännu tröttare. Men som tur är så är förkylningen påväg bort så snart slipper jag den.
För en stund sen så föll det faktiskt lite snö här nere i Båstad men nu hör jag hur regnets droppar träffar fönstret.

Nu ska jag ta och lägga mig i soffan och bara slappa imorgon blir det skönt med en ledig dag och sovmorgon. Imorgon ska det även pluggas till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela