Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2009-11-08 17:05:33 i Allmänt,

Veckorna bara flyger iväg innan vi ens tänker på det så kommer det att vara jul och så är den helt plötsligt över och så sitter man i skolbänken igen.
Imorse levde datorn sitt egna lilla liv och ett tag trodde jag tom att den blivit "sjuk" och ett virus hade tagit över datorn. Så nu har jag bestämmt mig för att införskaffa ett riktigt virusprogram som kostar pengar. Det som jag har nu är det inget fel på eftersom det är det bästa gratisprogrammet som finns ute men nu känner jag mig inte säker och därför får jag nu lägga ut pengar på ett ordentligt virusprogram.
Annars så skulle jag ha pluggat idag var det tänkt men det har inte blivit så mycket utav den varan. Åkte ner till Frida imorse och hjälpte henne med hemsidan och där har jag varit nästan hela dagen. Så nu ska jag ta och ställa mig i duschen och sen ska jag plocka fram godisskålen och dra igång plugget som skulle göras idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela