Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2009-11-15 15:02:18 i Allmänt,

Blev lite otippat utgång igår på Club Båstad blev helt plötsligt bestämmt så då var det bara att kasta på sig något och bege sig iväg. Mötte Sabbe och gick hem till Goffe och Andreas där det var lite folk innan vi drog till Club Båstad, det var skoj.
För några timmar sen skickade jag in min uppsats riktigt skönt att bli av med den. Nu ska jag bara läsa de sidor som måste läsas inför morgondagens lektion. Har även hunnit md att tvätta en maskin innan Eva åkte iväg. Nu ska jag bara ta och städa hela lägenheten då det behövs, så man slipper tänka på det i veckan innan man åker hem på onsdag.

Woho Team Ola vann körslaget!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela