Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2009-11-01 13:00:13 i Allmänt,

Ligger i soffan med datorn i knät och mår piss huvudet dunkar, näsan rinner och halsen bultar. Jag vill INTE bli sjuk igen tycker att jag har varit det så att det räcker nu. Det är som en ond cirkel när en blir sjuk så blir nästa och så går det runt runt. Får se om det blir någon skola imorgon!

Igår var det Halloween först lite häng hemma hos Amanda och Sabbe det var kul och sen drog vi vidare till Pepes där det var halloweenkväll. Det var helt okej fast de kanske borde fundera på vad de spelar för musik för igår var den riktigt dålig och jag bestämmde mig ganska fort för att gå hem då jag inte kände mig helt hundra.

Idag ska jag bara ligga här i soffan och se alla repriser som går och se och äta godis och hoppas på att jag mår bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela