Therese

Så här ser jag på saken

Sov gott

Publicerad 2009-11-04 22:46:04 i Allmänt,

Funderar på att ta och krypa ner i sängen och lägga mig och läsa en stund innan jag släcker lampan för kvällen.

Imorgon är det mycket som ska göras.
*Måste börja med hemsidan och helst ska den göras klar, så man slipper den i helgen.
*Någon uppgift som vi fick på journalistiken i måndags, när jag var hemma och var sjuk, (fattar egentligen fortfarande inte vad jag ska göra men det löser väl sig) som ska redovisas på fredag.
* Sen borde jag också börja på den indviduella uppgiften i Organisation och Kreativititet.

Skulle vara skönt om allt blir klart imorgon om vi bortser från Organisation och Kreativitet grejen för då kan man använda hela helgen åt plugg till journalistiktentan nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela