Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2009-11-12 13:06:16 i Allmänt,

Gårdagens bowling var kul 210 poäng på två serier är väl helt okej.
Idag är det tänkt att jag ska ägna hela dagen åt plugg inför morgondagens journalistiktenta. Men jag har alltid varit en sån person som inte pluggar så mycket inför proven för jag lär mig det mesta på lektionerna och då när jag sen sätter mig ner för att plugga så visar det sig att jag kan detta. Nu får jag samma känsla inför denna tenta och jag har läst igenom allt som ska läsas och tycker att det mesta sitter. Får ta och gå igenom det sen igen. Nu får jag väl sätta mig ner och skriva på Organisation och kreativitets uppsatsen, ska vara inne på måndag och är snart klar med den vilket är grymt skönt. Sen får det även ta och bli lite städande av lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela