Therese

Så här ser jag på saken

"Välkommen hem"

Publicerad 2009-11-09 19:07:57 i Allmänt,

Sitter här och lyssnar på EMDs julskiva som kom ut idag. Jag sitter bara och myser och nästan smälter med i sångerna, I like. Dessutom som jag nämde tidigare så går pengarna till ett gott syfte.
Känns lite konsigt att sitta och lyssna på jullåtar nu när regnet öser ner utanför fönstret.

Idag blev det en lång dag i skolan Kerstin Brunnberg kom och hade en gästföreläsning, var intressant. Och innan det så tog jag nöffnöffsprutan. Kändes ingenting när jag tog den men för några timmar sen började det kännas som att jag har träningsvärk i vänsterarmen så nu vet jag att det har börjat verka i alla fall. Blev pannkakor till middag och sen lite senare blir det glass på det, mums mums. Sen som den fotbollsnörd som jag är så blir det ju självklart fotbollsgalan på tv4 kl 20:00.

Jag är så glad över alla otroligt underbara människor jag träffat här nere i Båstad.Det är alltid någon som frågar hur man mår och alla är så omtänksamma. Det är många som jag verkligen kommer att hålla kontakten med efter att skolan är slut och det är dags att bege sig ut i arbetslivet. Ni vet vilka ni är! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela