Therese

Så här ser jag på saken

Vart är solen?

Publicerad 2009-11-25 15:52:47 i Allmänt,

Gaaah vad trött jag är. Det är det gråavädrets fel vet inte när jag såg solens strålar sist. Skulle verkligen inte sitta fel med lite sol och varför inte värme på direkten. Det spelar ingen roll hur många timmar man sover man är lika trött ändå. Idag blev det en kortis i skolan då vi skulle ha gruppmöte med Pia om radio historia projektet, slutade med att jag ska ta hand om hemsidan.
Trots att kroppen är så trött så blir det troligtvis bowling ikväll. Känner att man behöver göra något skoj och då passar ju bowling perfekt en dag som denna.
Nu är man ledig tills på tisdag då det vankas journalistiktenta igen och sen kör vi det sista rycket med nyheterna innan vi går på jullov den 18 dec. Så denna helg blir det plugg och lite mer plugg och så ska vi se till att klämma in en uttgång på Pepes med klassen på lördagen och sen på söndagen är det EL CLÀSICO.

Ska ställa mig och laga mat, blir potatismos med fiskpanneter.

Kan verkligen inte få nog utav denna låt, I like it ALOT!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela