Therese

Så här ser jag på saken

Ängelholm eller Köpenhamn?!

Publicerad 2009-10-04 19:00:14 i Allmänt,

Är tillbaka i Båstad igen efter en skön helg hemma. Därför tar det nu emot lite när man kommer ner till ett stormigt Båstad och att det dröjer ett tag tills man träffar familjen igen. Men det är bara att bita ihop och imorgon när jag träffar mina underbara klasskompisar så kommer det vara bortglömt.
Flygningen ner till Ängelholm gick bra trots att det länge var osäkert om vi skulle landa i Ängelholm eller om vi skulle bli tvugna att flyga till Köpenhamn för att landa där istället pga den kraftiga vinden. Jag kan ju meddela att det inte var den roligaste inflyningen som man gjort.
Nu ska jag ta och äta lite godis och hoppas att klockan går fort så jag får se laget i mitt hjärta, Real Madrid, spela mot Sevilla klockan 21:00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela