Therese

Så här ser jag på saken

Avgå Lagerbäck

Publicerad 2009-10-11 13:16:48 i Allmänt,

Ställer mig i kön som alla andra och tycker att Lars Lagerbäck borde avgå. Har tyckt det ett tag nu men jag har förstått att han måste avgå själv och att han inte kommer att bli sparkad. Spelar inte hur dåligt Sverige spelar han får vara kvar i vilket fall som helst. Så nu hoppas jag att han tar sitt förnuft till fånga och inser att det behövs lite nytt blod i landslaget och att föryngringen måste komma igång ordentligt. Visst jag har inget emot Henrik Larsson och Anders Svensson men hallå kolla vilka vi har på bänken Marcus Berg, Sebastian Larsson och en som inte ens är uttagen Emir Bajrami det är våran framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela