Therese

Så här ser jag på saken

Dränkt katt

Publicerad 2009-10-08 16:40:23 i Allmänt,

Hemma igen efter en dag fylld med två tentor. Båda två gick bra så jag är godkänd i båda nu väntar jag bara på resultatet i den tredje. Skönt att ha det överstökat och nu är det bara att rikta in sig på de kurser som börjar nästa vecka. När jag satte mig på cykeln för att cykla till Ica Gamlegården för att hämta ut mitt paket, med böckerna som kom idag, så öppnade sig himmlen fullkomligt och regnet bara öste ner. Så nu sitter jag här hemma i min längenhet och både ser och känner mig som en dränkt katt.

Nu ska jag göra i ordning pannkakor som får bli min middag idag och sen så blir det glass till efterrätt skulle jag tro eftersom att det står ett glasspaket i min frys och varför står det där när man kan äta upp det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela