Therese

Så här ser jag på saken

.

Publicerad 2009-10-29 20:37:04 i Allmänt,

Nu sitter vi i soffan och mumsar i oss popcorn och lite godis samtidigt som vi kollar på både mammas pojkar på tv4 och på rosa bandet galan på tv3. Blev en lyckad dag i Halmstad. Hittade allt som jag hade tänkt att jag skulle ha på mig på lördag. Tuniken och skärpet kan jag även ha sen i vanliga fall också vilket jag var ute efter, jag är riktigt nöjd. Sen om jag ser ut som en pirat på lördag är en annan sak. Sen åkte vi hem och åt mat bestående av makaroner och bacon och sen blev det glass på det.

Igår på bowlingen så spelade vi fyra serier och det var riktigt kul och det gick bra fick 444 poäng på de fyra serierna och Ika fick 344 poäng. Vi skrev även ut resultaten så du, mamma och pappa, kan se att vi verkligen fick det.

Imorgon är det dags för skola igen. Branchbesök står på schemat så det blir en kort och skön dag och sen ska jag bara umgås med Ika. Troligtvis blir det bio på kvällen. Michael Jackson This is it är det vi har tänkt att se, tänk att den visas i lilla Båstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela