Therese

Så här ser jag på saken

Fotboll är livet

Publicerad 2009-10-14 17:37:51 i Allmänt,

Dagens föreläsning var väl inte så mycket att hänga i granen, som man brukar säga. Det enda som var bra var att vi fick uppgiften på papper och förklarad för oss och sen den lilla gruppuppgiften var kul. Sen var jag in på ica och handlade risgrynsgröt, kanel, socker och mjölk. Så imorgon blir det risgrynsgröt till frukost, gaah vad jag längtar till julen. Börjar nog snart med en nedräkning inför julen som jag alltid har. Handlade även lite clementiner som alltid är ett måste på hösten och runt julen.

Ska snart ställa mig och laga mat, blev en sen middag idag. Och sen börja ladda inför kvällens fotbollsmatcher. Tänk om Malta vinner mot Portugal och Sverige mot Albanien!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela