Therese

Så här ser jag på saken

Hahaha

Publicerad 2009-10-25 13:51:51 i Allmänt,

Jadu gårdagen blev lyckad men ändå inte lyckad. Började kvällen med att kolla på första halvlek mellan Real Madrid och Sporting jag var nära att stänga av tv redan efter 20 minuter för Real spelade så jävla dåligt, ursäkta språket. Men jag satt kvar och såg hela första halvlek och när domaren blåste av så satte jag mig på cykeln och cyklade ner till Linnea där delar av klassen var. Det var trevligt med mycket skratt och prat. Sen var det dags att dra till Pepes när vi kommer dit så är det stängt trots att det står på hemsidan att det ska vara öppet. Så då drog vi till Club Båstad där det var lika dött som vanligt. Då betsämmde sig delar utav klassen att dra till Halmstad men då valde jag att cykla hem istället och sova.

Nu sitter jag och försöker plugga lite samtidigt som reprisen av körslaget står på i bakgrunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela