Therese

Så här ser jag på saken

Halloween

Publicerad 2009-10-31 18:12:54 i Allmänt,

Blev som jag skrev tidigare ett besök i Göteborg. Jag och Ika sprang runt lite inne på nordstan innan vi satte oss och åt lunch på Pizzahut innan det var dags för Ika att sätta sig på tåget och åka hem mot Uppsala. Tråkigt men sant det är riktigt tomt här i lägenheten utan henne. Men jag får ju som tur är åka hem snart igen och träffa alla.
Efter att hon satt sig på tåget så gick jag ner till nordstan igen och shoppade lite kläder innan jag satte mig på tåget mot Båstad igen. Nu sitter jag i lägenheten med ett dunkade huvud och en rinnande näsa håller fan på att bli sjuk igen, orkar inte med detta. Tror nästan att det får bli ett besök till vårdcentralen nästa vecka för jag orkar inte med detta, kan ju inte vara sjuk hela tiden.

Real Madrid-Getafe står på tvn och jag ska snart ta och göra mat och sen får jag ta och göra mig i ordning för att sen åka ner och träffa klasskompisarna och det är dags för halloweenparty, får se hur mycket jag orkar med i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela