Therese

Så här ser jag på saken

Hmm?

Publicerad 2009-10-17 15:45:06 i Allmänt,

Sitter och läser lite i mina kursböcker har fortfarande ett par som jag inte har läst och en utav de böckerna är samspel i grupp. Jag har flera gånger försökt öppna den och börja läsa den men varje gång så efter ett tag ger jag upp då jag känner att jag inte orkar läsa den boken. Nu har jag läst de andra böckerna som ska vara lästa tills journalistiklektionen på måndag och nu tänkte jag att jag skulle göra ett försök med samspel i grupp boken.
Jag öppnar boken och sätter mig till rätta. Börjar läsa den men det går inte det tar stopp redan efter första sidan. Jag måste ta mig igenom boken för det måste skrivas en uppsats om hur våran grupp har fungerat och då ska boken läsas. Så nu ska jag sätta fast boken i händerna och den ska in lämna de förrens boken är utläst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela