Therese

Så här ser jag på saken

Idol

Publicerad 2009-10-09 21:51:53 i Allmänt,

Ligger i soffan och kollar på idol och smaskar på godis, som den godisråtta jag är. Som jag skrev i tidigare inlägg då verkar inte förkylningen vilja släppa och det är nog en ny förkylning på ingång då jag nyser som en tok och näsan bara rinner. Så därför har det inte blivit något städande idag. Har mest legat i soffan och antingen surfat runt på datorn eller så har jag läst lite i kurslitteraturen.
Något som har slagit mig idag är hur tråkigt man egentligen har när man ligger hemma och är sjuk. Speciellt här nere i Båstad när man bor själv i en lägenhet och man har ingen att prata med,. För när man var sjuk och var hemma från skolan så kom ju alltid någon hem och gjorde en sällskap efter skolan eller jobbet. Då pratade man på som en tok och de fick skavsår i öronen och de ville bara att man skulle bli frisk så man kunde åka till skolan och prata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela