Therese

Så här ser jag på saken

Inte okej

Publicerad 2009-10-22 09:12:05 i Allmänt,

Gårdagens Champions Leauge match mellan Real Madrid och Milan var inte så mycket att hurra för mig som madridista. Jag vet inte vad jag ska säga. Det kan inte fortsätta så här, Real hade kunnat "döda" matchen i första men nu gör de inte det och släpper in Milan i andra halvlek och då kom på 1-1, 1-2, 2-2 och 2-3. Det duger inte!

Nu ska jag skaka av mig gårdagens förlust och göra mig i ordning för att cykla ner till radion och ha lektion, tror vi ska leka lite med sändningsprogrammet mm. Sen är det möte för det är inte lång tid kvar tills vi ska vara klara med våra webbkanaler. Så nu är det bråda tider då allt ska bli klart, samtidigt som vi har lite annat som måste göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela