Therese

Så här ser jag på saken

Inte populärt..

Publicerad 2009-10-08 11:21:27 i Allmänt,

Kvällen igår blev lyckad först hem till Linnea och Magnus för lite singstarspelande och massor med prat och skratt. Något som däremot inte uppskattades av min hals var allt sinstar spelande men det är ju bara att stå sitt kast. Idag gör det ont i den igen och jag hostar som en tok, hoppas att det går över fort. Sen efter en stund så gick vi till bowling som har blivit våran tradition på onsdagar eftersom man får spela två serier för 33 kr/st. Kul var det i alla fall.
Är så glad över att jag har hamnat i en klass med så underbara människor. Ni förgyller min dag, tack!

Nu sitter jag och laddar för de två sista praktiska tentorna, klockan 13:00 är det dags för första och sen vid 14:30 är det dags för den andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela