Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2009-10-17 13:11:44 i Allmänt,

Idag har det blivit lite mer städande så nu är lägenheten skinande ren. Har lite plugg framför mig som måste göras. Samtidigt som jag läser det som måste läsas så smaskar jag på resterna av Marabou chokladkakan som köptes igår.
Just nu är det inget som är inplanerat denna dag men jag hoppas vi hittar på något ikväll. Även fast jag med blandade känslor säger det. För klockan 20:00 så spelar laget i mitt hjärta mot Valladolid och det vill jag ju inte missa, så antingen blir det en hemma kväll fylld med fotboll eller så hittas det kanske på något med några ifrån klassen.

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-10-17 15:35:05

de ebara att börja åka ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela