Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2009-10-03 19:29:32 i Allmänt,

Har ägnat dagen, precis som igår, åt att nörda lite The Sims 3. Man måste ju ta vara på minuterna nu medans man är hemma. Imorgon flyger jag ner till Båstad igen. Mot regn och rusk fast det har ju inte varit så mycket bättre väder här uppe idag.
Ska snart gå och plocka åt mig lite godis och hälla upp ett stort glas med kall Coca Cola. Hostan har blivit lite bättre och idag har jag tvingat i mig en kopp med te i hopp om att den blir ännu bättre.
Sen vid klockan 20 så bänkar jag mig framför tvn och kollar på Körslaget på tv4. Det är en kör från Uppsala med denna gången och man måste ju kolla och se om det är någon som man känner igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela