Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2009-10-12 14:49:43 i Allmänt,

Ny vecka nya tag nu börjar vi även med två nya kurser, vi rejsar fram. Idag hade vi lite programlederi på schemat vilket var helt okej. Men det är imorgon som den roligaste lektionen börjar. Det är då vi ska in i voicetrackstudion och få känna lite på mixerbordet. Det är identiskt med det som står inne i sändningstudion. Jag längtar tills jag ska få sitta och pilla på reglarna imorgon, gilla till 1000%. Idag slog det mig hur mycket jag saknar Tisdagschill och alla de sändningar som jag och tjejerna gjorde över 98,9, det var grejer det. Sen på torsdag drar även journalistikkursen igång.
Nu ska jag springa ner och hämta min tvätt som precis blev klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela