Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2009-10-19 20:18:26 i Allmänt,

Ny vecka och nya kurser idag började journalisken på riktigt. Idag gick vi igenom lagar och dess betydelser. Så nu känns det inte som några problem att sätta sig ner och skriva på hemuppgiften som vi fått. Det var även denna vecka som vi börjar på allvar med de långa dagarna från 10-16. Kan meddelas att det känns lite tungt i huvudet idag men det är nog lugnt om några dagar. Sen efter att lektionen var slut så blev jag kvar på radion då jag, Sabbe och Amanda satte oss och gick igenom uppgiften i journalistiken. Sen kan jag även meddela att vi fick reda på resultatet på våran tenta som vi skrev för ungefär två veckor sen. Jag blev godkänd med tre poäng i från VG.

Det är även denna vecka som det är meningen att vi ska börja den webbaseradekursen webbdesign och jag tror aldrig det har varit så rörigt runt en kurs. Det är ingen i klassen som har någon aning om vad vi ska göra och det känns allmänt virrigt så jag hoppas att det löses.

Imorgon ska jag förövrigt ta och röra lite på mig. Imorgon ska det spelas fotboll med några killar från klassen, ska bli riktigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela