Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2009-10-05 18:32:23 i Allmänt,

Då var det dags för en ny vecka. Denna vecka bjuder på min första tenta någonsin borde jag vara nervös. Kanske ska jag plugga som en tok och slita mig i håret och inte veta vart jag ska ta vägen?! Nej, jag är lugn som en filbunke. Ska bege mig ner till Linnea om en liten stund och plugga lite och sen får vi se om man blir nervös eller inte. Men det känns inte som att det borde vara något att bli nervös för, det här sak jag ju kunna sen innan så varför skulle jag inte kunna det nu?!
Det var riktigt skönt att träffa alla klasskompisar igen och dagens Workshop med Peo var riktigt rolig imorgon blir det fortsättning på den då vi ska spela in våra Promos, skoj skoj säger jag bara.
Sen när jag kom hem från skolan så passade jag på att städa lite och sen så blev det dags för lite matlagning idag bjöds det på stuvade makaroner med köttbullar här i Therese restaurang, mums fillibaba.

Nej, nu ska jag gå ner och prata med min hyresvärd lite börjar fundera lite smått på när hon ska slå på värmen då det börjar bli ganska kallt här uppe i min lägenhet. Och efter gårdagens storm så är det ju nästan ett under att huset står kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela