Therese

Så här ser jag på saken

Michael Jackson Boyzon och mycket mer

Publicerad 2009-10-13 15:59:35 i Allmänt,

Dagens lektion var jätterolig. Vi gick igenom sändningsprogrammet mastercontrol och själva mixerbordet lite fort. Sen när Hasse tyckte att han var klar och när vi inte hade några frågor så fick vi ställa oss och köra lite. Så jag, carro, linnea och stefan satte oss och körde lite och jag tycker att det kändes bra trots att jag inte kände på mixerbordet snacket flöt på riktigt bra och det var riktigt skojsigt.

Har även fått höra via flera olika personer att det har snöat uppe i Uppsala och att det är riktigt kallt. Här nere har inte snön kommit än och jag antar att vi får vänta ett tag till men kylan har även kommit hit och jag skulle inte tacka nej till min varma vinterjacka som jag har hängandes hemma i min garderob. Har en annan vinterjacka här nere men skulle inte tacka nej till den som hänger hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela