Therese

Så här ser jag på saken

No time..

Publicerad 2009-10-24 12:27:16 i Allmänt,

Ska göra mig i ordning och bege mig ner till Lyckan torget och möta upp Frida. Tänkte att vi kunde gå och kolla in en butik här nere i Båstad. Det finns ju inte så många butiker här nere två Ica, FEM banker och några butiker lite här och var. Så man går ju inte direkt runt och tänker på att man vill ha nya kläder. Men nu har jag och Frida bestämmt oss för att vi ska checka in den butiken.
Har fått en ny vana varje morgon när jag äter frukost, när jag inte har något i skolan eller börjar sent, då gör jag i ordning min frukost och sen slår jag på en bra film på datorn och kollar på den när jag äter min frukost, riktigt mys.
Nej, nu har jag inte tid med detta vi höres mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela