Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2009-10-11 13:20:20 i Allmänt,

Igår blev det en skön och lugn kväll hemma. Sabbe och Amanda kom och kollade på matchen med mig det var skoj och måste självklart göras om. Sen efter Sverigematchen så knappade vi snabbt in Portugalmatchen på datorn och kollade på den så det blev en riktig fotbollskväll fylld med godis, chips och popcorn. Självklart blev det även en kväll fylld med massor av skratt och prat.

Idag känns förkylningen bättre och pepa pepa att jag är frisk imorgon och slipper gå och nysa hela tiden. Nu har den jobbiga hostan börjat komma som alltid kommer i slutet av en förkylning så jag ska ta och äta lite utav den glass som jag har i min frys för att lindra halsen som gör lite ont då när det kommer en hostattack. Just nu står reprisen av idol påslagen på tvn sitter bara och väntar på att klockan ska ticka för 17:10 går reprisen på Grey's Anatomy som visades i onsdags som jag missade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela