Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2009-10-27 22:27:22 i Allmänt,

Nu har jag äntligen tid för bloggen. Har varit en fullproppad dag först skola där vi hade journalistik idag med och idag fick vi ett ämne och sen så skulle vi leta reda på olika infallsvinklar och källor. Det var kul. Sen när lektionen var slut för dagen så var det dags för grupparbetet igen och vi valde att inte fortsätta filma utan spelade bara in små snuttar som ska användas på presentationen. Jag och Stefan gick från radion strax efter 18 och då stack jag in på Ica och handlade det som behövdes hem. Och sen var det hem och packa upp varorna ner och prata med Eva om att ett element läckte vatten men det åtgärda hon på direkten. Sen var bara att sätta på sig jackan och gå iväg till stationen och möta upp Ika som kom med tåget.
Nu sitter jag och Ika i soffan och kollar på dödlig fångst på Discovery det är ett riktigt bra program, om du har möjlighet att se det så tycker jag att du ska göra det.
Imorgon är jag egentligen ledig men ska ner till radion en snabbis.

Kommentarer

Postat av: Magnus

Publicerad 2009-10-30 03:03:00

Deadliest Catch is the shit!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela