Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2009-10-15 20:17:39 i Allmänt,

Idag var det introduktion för journalistikkursen som vi ska gå tills vi går på jullov. Tyckte redan från början att det verkade vara en rolig och bra kurs och nu har jag fått det bekräftat. Det ska bli riktigt kul och det tar inte alls emot att gå heldagar istället för halvdagar som vi har varit bortskämda med sen vi började. Sen efter dagens introduktion så stannade jag kvar ett tag på radion och pillade lite i sändningsprogrammet och på mixerbordet, kändes bra och jag bara väntar på att få dra igång.
Imorgon är jag ledig, eller egentligen inte är tänkt att vi ska jobba med våran uppgift som vi fick på dagens journalistikgenomgång men vi kom överens om att göra det nästa vecka. Men det blir nog lite plugg imorgon ändå och så måste det städas och sen vid 15 så är det bestämmt att vi ska bada bastu och sen kasta oss ut i det kalla havet.
Hörde och såg på vädret att det eventullet kan komma lite snö här nere i Båstad till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela