Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2009-10-01 20:00:07 i Allmänt,

Blev en heldag i stan idag. Först ett besök på Ikea där jag kom ut med en klocka som ska ställas i mitt fönster vid tvn. Sen åkte vi hem till mormor och fikade lite för att åka upp till Gränby och där sprang vi in i några butiker.
Idag blev det även bestämmt att jag åker ner med ett tidiagre flyg än det som jag tänkt då ungdomsbiljetterna var slut.
Blir lite småsur över en liten skitsak egentligen. I tisdags tänkte jag att jag skulle sättta mig ner och beställa Beverly Hills 90210 säsong 6 för att den skulle då komma hem tills jag var hemma här och då hade jag kunnat ta med mig den direkt nu när jag åker ner sen igen. Det var egentlgen länge sen som den kom ut men jag har inte tagit tag i saken och beställt den. Men nu när jag skulle göra det så var den ju såklart slut. Och nu när jag gick in för en liten stund sen för att kolla på en annan sak så söker jag ju bara på lite skoj på boxen och självklart så finns den ju nu. Men den hinner ju aldrig komma innan jag åker ner nu igen. Så det blir väl en betsällning tills Ika åker ner och hälsar på mig i Båstad om cirka tre veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela