Therese

Så här ser jag på saken

"When love takes over..."

Publicerad 2009-10-06 15:26:54 i Allmänt,

Dagens promo inspelning gick bra. Är inte helt nöjd men det brukar jag ju oftast inte heller vara då när jag har spelat in något. Vi skulle i alla fall göra en promo för att David Guetta skulle komma till Pepes Bodega och ha konsert, på låtsas nu alltså. Hade tänkt att jag skulle få upp den här på bloggen så att du kan få höra den men just nu så jobbar youtube mot mig och inte med mig som jag tycker att det borde göra. Så den kanske kommer upp under kvällen om du har tur. Sen efter det så var det dags för redaktionsmöte vilket gick bra och det känns som att vi är på rätt spår igen, eller är jag helt ute och cyklar?
Nu ska jag plugga lite inför morgondagens tenta och sen är det dags för att laga mat. Idag blir det spaghetti med köttfärsås med ketchup och kanske lite majs till självklart så dricks det ju ett glas mjölk till, mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela