Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2010-08-27 22:11:19 i Allmänt,

Har varit tyst här i några dagar blir lätt så när man har andra saker för sig och inte orkar logga in på bloggen. I onsdags var jag in till stan och träffade min jobbcoach, mötet kändes bra. På tisdag ska vi finslipa mitt cv med förhoppning på att det kanske ger mig ett jobb och att jag sticker ut jämfört med alla andra sökanden på ett jobb.
Sen igår var jag in till stan och träffade Mickan för att planera inför vårat radioprogram som börjar sändas på måndag. Ja du läst rätt MÅNDAG. Helt sinnesjuk! Dessutom inleder vi hela säsongen, vilket känns både roligt och lite läbbigt. Så från och med måndag 30/8 13-14:00 så hör du Måndagschill med Terror och Fencke på Studentradion 98,9. Det är ett program du inte vill missa.

Idag var jag och Ika hundvakt till Rocko medans farmor och farfar var borta med PRO på en hemlig resa, Kolmårdens djurpark. Så jag och Ika har gått x antal kilometer idag.

Imorgon blir det en heldag i stan antar jag. Ika ska dansa och jag hoppas kunna smita in i någon skoaffär! Skulle behöva ett ar nya sneakers då min Björn Borg är reklamerade då bakkappan på högerskon släppt och hålet blev bara större och större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela