Therese

Så här ser jag på saken

Jobb?

Publicerad 2010-08-23 14:04:48 i Allmänt,

Ny vecka och nya möjligheter som det så fint heter. Händer väl inte så jättemycket i veckan ska in och träffa min arbetscoach på onsdag och efter det blir det lite planering med Mickan om vårat program på Studentradion. Får troligtvis det slutgilltiga beskedet idag, skoj skoj.

Känner att det börjar bli lite långtråkigt av att gå hemma nu hela tiden, är kul till en viss del men inte nu längre. Måste ha ett jobb, vilket inte är det lättaste i dagens samhälle. Därför vänder jag mig nu till dig kära läsare. Har du ett jobb över eller vet du någon bekant som är behov av personal till sin restaurang eller något annat. Tveka inte att höra av dig till mig. Lämna en kommentar så hör jag av mig!

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-08-26 22:33:20

Har tyvärr inget jobb, men vi kan nog ses nästa vecka =) hinner tyvärr inte i helgen :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela