Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2010-08-21 16:02:35 i Allmänt,

Då är det i princip klart att det blir lite radio till hösten, fick beskedet idag. Det fanns lite luckor i programmet och det skulle nog inte vara några problem sa hon, programchefen, då hon tyckte att det var ett sånt här program som saknades i tablån. Riktigt skönt att sända lite radio, nu väntar vi bara på det officiella beskedet. Så allt går som det ska så blir det "Tisdagschill med Terror och Fencke" till hösten på Studentradion 98,9, i en radio nära dig.

Har än så länge lyckats hålla mig ifrån att bli sjuk trots att de gör allt här hemma för att jag ska bli sjuk. Jag går och är skadeglad över att jag inte har blivit sjuk, för annars brukar det alltid vara jag som smittar ner de andra. Men vem vet det kanske kommer till mig med, hoppas inte.

Haha.. Igår började jag kolla på danska paradise hotell på tv6play och jag är fast, jag måste bara se nästa program. Helt sjukt. Så nu vet du ju vad jag gör om dagarna, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela