Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2010-08-28 19:50:13 i Allmänt,

Blev en heldag på stan, kom hem för lite mer än en timme sen. Kom hem med ett par svarta stövlar från August Johansson, bild kommer I promise. Så nu är det bara ett par sneakers som behövs så är nog skosamlingen komplett även fast man alltid kan köpa mer skor, man får ju aldrig för många skor. Har jag sagt att jag älskar skor?! 
Sen efter att Ika dansat klart så for vi upp till mormor och åt mat, mums, och fikade lite innan vi åkte iväg till Ikea och köpte en fotpall till pappa. Jag skulle även ha fått en byrå men självklart så var ju den slut och kommer troligtvis in nästa vecka. 
Efter det blev det Gränby!

Nu ikväll börjar äntligen La Liga, äntligen lite spansk fotboll. Men det är inte förrens imorgon kl.21.00 som laget i mitt hjärta, Real Madrid, gör premiär. Men innan dess ska jag se till att planera lite inför måndagens sändning.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela